A COVID-19 járvány és az érvényben lévő korlátozások új kihívások és feladatok elé állít minden piaci szereplőt.

Úgy tűnik, a járvány még bizonytalan ideig életünk része lesz, ezért szeretnénk segíteni abban, hogy működésed hatékonyságát fokozhasd, illetve összhangban az ajánlásokkal a személyes kontaktust minimalizálni tudd.

Összegyűjtöttük azokat a funkciókat, amelyekkel úgy gondoljuk, hogy a segítségedre lehetünk.

 

1. Napi feladatlista rögzítése sofőrjeid/munkatársaid számára

Rögzítsd egy erre kialakított webes felületen keresztül rendszerünkben sofőröd/munkatársad napi feladatait! Munkatársad Androidos tableten/telefonon tudja ezeket lehívni, így nincs szükség arra, hogy ezt személyesen, pl. egy papír alapú lista formájában add át.

 

2. Legyél képben a feladatok aktuális állapotával kapcsolatban

A kiadott feladatok állapotát (nyitott / folyamatban / elvégezve) ellenőrizni tudod a felületen, igény esetén ezek változásáról értesítést kapsz. Kövesd térképen a jármű mozgása mellett a kiosztott feladatok aktuális állapotát!

 

3. Írásos üzenetek

Változott a feladat, vagy új címet kell munkatársadnak lediktálnod? A szóban átadott üzenet félreérhető, elfelejthető. Ha épp vezet a munkatársad, úgy azt nem tudja feljegyezni stb…
Ezen segít az üzenetküldés funkció, amely használatával költséghatékonyan tudsz sofőrjeiddel írásban kapcsolatban maradni. Vitás helyzetekben az átadott üzenetek visszanézhetők, illetve az is listázható, hogy egy-egy üzenet mikor lett elolvasva.

Bővebben: http://sugo.hola.hu/hu/fleet/messages

 

4. Járműflotta adminisztráció

Használd a flottakezelő funkciót, amely segítségével minden járműveiddel kapcsolatos kiadás és fontos időpont rögzíthető. Műszaki vizsga vagy következő szervizre figyelmeztetés segítségével nem felejtődnek el ezen fontos események sem.

Bővebben: http://sugo.hola.hu/hu/fleet/fleetmanagement

 

5. Költségkontroll

Rögzítsd a flottakezelő modulban járműparkoddal kapcsolatos kiadásaid. Amennyiben minden adatot rögzítettél, úgy év végén tanulságos a járműveidre elköltött tételeket összevetni és elemezni. Ha tankolókártyát használ céged, úgy a MOL, SHELL, OMV által kiadott tankolási listát be is importálhatod, így automatikusan járművedhez rögzítjük a tankolási költségeket.

 

6. Sofőr magatartás elemzés

Miért van az, hogy hasonló típusú járművek fogyasztása sofőrönként akár 1 liter eltérést is mutathat, vagy az egyik járművet gyakrabban kell szervizelni? Használd a sofőr magatartás elemző modult és nézd meg rendszerünk értékelését a használat módjáról. Kilistázzuk az azonosított durva gyorsítás, durva fékezés, magas fordulatszám eseteket és pontozzuk sofőrödet.

Bővebben: http://sugo.hola.hu/hu/fleet/drivingbehaviour

 

7. Találkozási pontok kimutatása

A “találkozási pontok” egyedi lekérdezés segítségével kimutatható, hogy a járművek a beállított időszakon belül mikor tartózkodtak egy helyen.

Bővebben: http://sugo.hola.hu/hu/fleet/meetingpoints

 

 

8. Fuvarbörze

Amennyiben szállítmányozással foglalkozol és szabad kapacitásokkal rendelkezel, ésszerű lehet valamely fuvarbörze szolgáltatónál megosztani adataid (pl.: a Timocom). Járműveid pozíció adatait igény szerint továbbítjuk ezen rendszerekbe.

 

9. Távoli tachográf kiolvasás

Tachográffal szerelt járművek esetén minimalizálható a személyes közreműködés, illetve jelentős mennyiségű idő takarítható meg a ddd file-ok távoli letöltésével. Lehetőséget nyújtunk akár egy külföldön fuvarozó jármű tachográfjának kiolvasására is. Nem kell a járművet kivenni a munkából és a telephelyen, személyes találkozó során kiolvasni az adatokat. A kiolvasást igényeid szerint ütemezheted is.

 

Amennyiben felkeltettük érdeklődésed és/vagy egyéb olyan ötlettel rendelkezel, amelynek megvalósításával segítségedre lehetünk, úgy kérjük, keresd hola.hu-s kapcsolattartód vagy írj az info@hola.hu email címre!

Eredményes időszakot kívánunk, vigyázz magadra!